דף הבית » קורס "פרו 2" מבית "פרוריידינג"

קורס "פרו 2" מבית "פרוריידינג"

by michel2022

ואז, כשאתה חושב שאתה יודע כבר את הכל, מגיע כפיר לוין ומייצר עם הצוות המדהים שלו את קורס "פרו 2" ואתה מוצא עצמך בצהרי היום פשוט מותש פיזית ומנטלית ורק רוצה להגיע הביתה ולהניח את הראש ולישון שעה. גם לתת לגוף לנוח וגם למוח לעכל את מה שעברת.

ההוכחה?

שמישל דור שללא שלל צילומים וסרטוני ווידאו הגיע הביתה רק עם תמונת של דור וכפיר.

אהה, והוא לא בלבל את המוח יותר מדי מרוב שהיה מותש. אישית זה היה הדבר הכי ענק שגמלתי חזרה לצוות. פה סתום ומתנשף וחלאס בלבולי מוח של זה שתמיד חייב להגיד משהו.

קורס "פרו 2" הוא שדרוג והשקה מחודשת של פורמט הדרכה מבית "פרוריידינג". הקורס מתחלק לשני חלקים עיקריים:

עיבוי שדרוג הטמעה ותיקון טעויות מכל מה שנלמד בקורס "פרו "

יציאה לשעה וחצי של רכיבה עירונית הכוללת הדרכה בזמן אמת באוזניות.

החלק הראשון הוא כה תובעני עד שמהמעט שמלמלתי בקורס – נהנה ראובן סביו לאמץ את המסקנה שלי : "החיבור הכי אינטימי לאופנוע שלי שחוויתי מימי". האמת שללא קשר, סביו הוא מהוותיקים בתחום, ומאלה שהצניעות שלו והתובנות שלו כה נדירים שהוא מקמץ במילים אבל כל מילה פשוט במקום עד כדי כך שלא מצאתי מקום לשאול יותר מדי שאלות. בסיכום אמנם נשאלה שאלה על ידי חברי עו"ד דורון ברקת אבל היא נגעה לתפריט הסנדוויצ'ים שחולקו בצהריים.

לסיכום החלק הראשון: הצוות מביא אותך לעבודה עם חיבור לאופנוע בנקודות הכי הכי קיצוניות שיש והפעם בפניות פרסה למשל שאתה בסוף עושה אותן  ללא נגיע בבלמים בנון שולנטיות בניגון כמו פסנתרן על ידית המצמד ( ידית ההאצה קבועה). ומכל הקפה והקפה ( ובטח אצלי עם המנוע האדיר על 66 ) אתה חש כמה אתה מתקרב ליכולות שליטה במכונה המגרגרת לה בהנאה אדירה בחוויה הכה נדירה הזו. לאחר מכן כמובן יעמיסו עליך המדריכים עוד ועוד מטלות משל אתה בקורס טירונות במחנה 80.

שלב היציאה לרכיבה בעיר כפי שציפיתי לא הביא את הבשורות שגם לא ציפיתי לקבל – את הכיכרות והכבישים במדינה שלנו אנו מכירים, כך גם את הפיקוסים, הסולר והשלוליות, בורות הביוב, פסי הגומי ועוד. אבל. וזה אבל גדול – הדבר שהכי משרישים בקופסה שלך בזמן אמת תוך כדי רכיבה וזה מבחינתי אקוטי  היא העובדה שכל הנהגים אינם רואים אותך. אתה שקוף לחלוטין, ולראיה בטון קר וממוקד הדגים לנו דור אבן כץ בזמן אמת כמה האנשים בקופסאות עכשיו יפרצו לכביש, שקועים בנייד, מחטטים באף, מורידים מבט לקונסולה, מענגים את עצמם, מדברים עם היושב לצידם – הכל מתנקז לרכיבה רובוטית שאתה כלל לא חלק מהמשווה.

"חברים, רק אם היינו עכשיו אוחזים בהגה של סמיטריילר עם פנסים אדירים ואורות של מערכות להפלת מטוסים – היו מודעים לעצם קיומנו" אמר דור וצרב את העובדה במוחנו ובסוף לפני שהגענו ביקש להביט ימינה , שם ניצב המבנה של בית לווינשטיין – ואמר את מה שאמר שבכלל הרס אותנו.

בשורה התחתונה, אני את הקורס עשיתי, שילמתי, הפנמתי – אבל אני כותב כי מבחינתי חיי אדם הם הערך הקדוש ביותר, וללא ספק קורס "פרו 2" הוא הכי , אבל הכי משרת את הרצון לשמר אתכם בחיים לפחות עוד יום.

סרטונים נוספים